wtorek, 9 sierpnia 2016

Rozdział 14 "Bieg na szpilkach"

Rozdział dedykuję Heidi


-Leon!-krzyczę od samego progu, moje nogi odmawiają mi posłuszeństwa, pamiętajcie dzieci bieg na szpilkach 4 kilometry to nie jest dobry pomysł
-Leon!!-nadal drę się jak wariatka siadając na kanapie i pocierając obolałe nogi
-Co się dzieję?-jak poparzony zbiega z góry i jakby czekał że za ściany wyjawi się jakiś morderca który chce mi poderżnąć gardło
Jego dziwna mina natychmiast wywołuje u mnie  śmiech
-Z czego się śmiejesz-unosi pytająco brwi
-Z niczego-próbuję opanować śmiech
-Mam do ciebie sprawę-pytam już poważnie
-Słucham?-siada obok mnie na kanapie a ja rozmyślam jak mu to powiedzieć
Moje ręcę zaczynają dygodać a noigi robić jak z waty, dobrze że siedzę bo dawno zaliczyłabym glebe
-No bo powiedziałam koleżance że mam chłopaka a tak naprawdę nie mam i chciałam właśnie zapytać Ciebie czyyy...-zaciełam się
-Czy??
-Zostaniesz moim chłopakiem, oczywiście udawanym?-odpowiedziałam z niepewnością
wpatrując się dłoie
Podniosłam głowę i spojrzalam na szatyna jego mina była zdezorientowana
-Jeśli nie to...-przerwał mi łapiąc mnie za nadgarstek
-Zrobię to-posłał miciepły uśmiech
Przez chwilę zatapiałam się w jego szmaragdach ale ktoś wszedł do domu
-Federico co to miało znaczyć!?-do domu nagle wtargneli Lu i Fede
...

Hejka!
Taki krótki rozdział nie miałam czasu :p
Mam nadzieje że rozdział wam się podoba
Do następnego

Buziam;*
Tila

9 komentarzy:

  1. #TilaJeszczeNieJestGotowaNaŚmierć
    #Heidi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiaczku, nie bd komentować rozdziału, bo to po prostu bomba *-* I wiesz o tym. Podaj mi koniecznie swój e-mail. Skontaktujemy się

      Heidi ♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgodził się!
      Wiedziałam, że się zgodzi!
      Oho! Awantura wisi w powietrzu.
      Ciekawe co ten Fede zrobił.
      Cudowny.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cudowny kochana 💕
      Leo się zgodził 😮
      Ciekawe potoczy się ten wątek *-*
      Co teraz zrobi Fede?
      Już nie mogę się doczekać kolejnej perełki;*
      Kocham bardzo bardzo bardzo

      Diana

      Usuń
  4. Uuuuu. Leon się zgodził.
    Aja aj.
    Co zbroił Fede?

    OdpowiedzUsuń