sobota, 4 lutego 2017

LBA#2

 Hejka!
Zostałam nominowana do LBA przez Asie Blanco, której bardzo dziękuję za nominację ❤


1.Jak masz na imię?
Powiem wam tylko że wszyscy mówią na mnie Roxy💜 
2.Co cię skłoniło, zainspirowało do pisania?
Na pewno inne blogi, ale też jakoś bez serialu nie byłoby też tych opowiadań 
3.Co cię inspiruje do pisania?
Sama nie wiem... Zależy co mi przyjdzie do głowy 
4.Jakiej muzyki słuchasz?
Przeważnie Pop
5.Ulubiona książka?
"Gwiazd naszych wina" kocham tą książkę ❤
6.Miasto które chciałbyś odwiedzić?
Jest trochę tych miast... Chyba Madryt💖
7.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki oczywiście ❤❤ Ale lubię też uczyć się tańca w moim sama na sam...
8.Mieszkasz w Polsce? Jak nie to w którym kraju?
W Polsce
9.Opisz siebie w dwóch słowach 
Zwariowana ale wrażliwa 💜
10.Ulubiony kolor?
Mam takich 5... ale od dziecka uwielbiam fiolet💜💜
Ja nominuję
Julia Verdas
Mrs. Drankes
Miss Bluberry
Natalka ;3

1.Jak masz na imię
2.Jaki blog czytasz najczęściej
3.Ile masz lat?
4.Twój idol/idolka?
5.Skąd nasuną się pomysł założenia bloga?
6.Najbardziej znana Ci piosenka?
7.Co najbardziej cenisz w człowieku ?
8.Ulubiony film
9.Jak oceniasz siebie?
10.Co jest twoją inspiracją według bloga?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz