poniedzia艂ek, 10 pa藕dziernika 2016

Rozdzia艂 3 "Leon Verdas"

Dedykacja dla Asi Blanco馃槝
Hazel i Augustus馃槏馃槏

(...)
I tak oto zgodzi艂am si臋 tam pojecha膰
Poniewa偶 mia艂am ju偶 dosy膰 wys艂uchania o normalnym 偶yciu
Szczerze m贸wi膮c moje 偶ycie nigdy nie by艂o normalne i nie b臋dzie

Pod膮偶aj膮c do 艣rodka ci膮g艂am za sob膮 kilku kilogramowy, fioletowy zbiornik z tlenem
Tak mam obsesj臋 na punkcie fioletowych rzeczy, ale co ja poradz臋 tak ju偶 jestem
-Pom贸c Ci z tym?-zapyta艂a mama wysiadaj膮c z samochodu
-Nie, poradz臋 sobie-odrzek艂am
Jeszcze mi tego brakuje 偶eby mama za mn膮 wsz臋dzie chodzi艂a
Wtedy uznaj膮 mnie za ca艂kiem nieudoln膮
nastolatke
A tego mi nie trzeba, wystarczy mi 偶e powoli umieram
-Znajd藕 sobie jakiego艣 przyjaciela, zaprzyja藕nij si臋 z kim艣!-krzykne艂a otwieraj膮c drzwi do samochodu, kiedy sta艂am ju偶 przy drzwiach
-Te偶 Ci臋 kocham-odpar艂am
Mo偶e to troch臋 chamskie z mojej strony ale c贸偶

Pozwoli zesz艂am po schodach, i usiad艂am na plastikowym krze艣le
Dopiero teraz zauwa偶艂am 偶e przygl膮da mi si臋 pewien ch艂opak
Wysoki, szczup艂y chod藕 jak to ujme "napakowany"
Kasztanowe w艂osy, postawione na 偶el
Lecz to co mnie w nim urzek艂o to by艂y jego oczy, czyste szmaragdy, mog艂abym si臋 w nie bez ko艅ca wpatrywa膰
Wiek, troch臋 starszy rok, dwa
Odwr贸ci艂am wzrok, 偶eby nie zwraca膰 na siebie zbytniej uwagi
Dopiero si臋 spostrzg艂am 偶e by艂am ubrana w podparte d偶insy i znienawidzon膮 przez ze mnie czerwon膮 bluzk臋
I do tego star膮 d偶insow膮 katane, wydart膮 z samego do艂u szafy, gdzie przele偶艂a
Ubra艂am si臋 w to, poniewa偶 my艣la艂am 偶e dzisiejszy dzie艅 sp臋dz臋 przed telewizorem ogl膮daj膮c nast臋pn膮 edycj臋 Mam Talent, obrzerajc si臋 popcornem
Do tego moje w艂osy, proste jak patyki
Podsumowuj膮c wyglada艂am jak kupa nieszcze艣cia
Nie wiem co on widzi we mnie takiego szczegulnego, 偶e mi si臋 tak przygl膮da
Sama sk贸ra i ko艣ci
Moje przemy艣lenia przerwa艂a blond przyjaci贸艂ka, Ludmi艂a, kt贸ra przywita艂a si臋 kr贸tkim cze艣膰 posy艂aj膮c mi przy tym u艣miech,kt贸ry odwzajemni艂am
Sw贸j wzrok zwr贸ci艂am na "tajemniczego przysojniaka", kt贸ry nadal si臋 we mnie wpatrywa艂, jakby nie widzia艂 艣wiata poza gapieniem si臋 na mnie
Wko艅cu przyszed艂 czas na predstawianie si臋, on by艂 pierwszy
-Nazywam si臋 Leon Verdas-przedstawi艂 si臋 posy艂aj膮c mi zab贸jczy u艣miech
-Mam osiemna艣cie lat, mia艂em operacj臋 amutowania nogi, z przyczyny raka
Przyszed艂em tu dzisiaj z moj膮 m艂odsz膮 siostr膮 Ludmi艂膮, kt贸ra mnie oto b艂aga艂a-na jago opowie艣膰 kr贸tko za艣miali艣my si臋
Spojrza艂am na Lu, kt贸ra posy艂a艂a mu zab贸jcze spojrzenie, m贸wi膮ce "zobaczysz, tylko ci臋 dorw臋"
-A jak twoje samopoczucie?-zada艂 mu pytanie Matt
-Bardzo dobrze-odpar艂 z tym jego usmieszkem
Przysz艂a kolej na mnie, powt贸rzy艂am to co ostatnio
To wszystko szybko mija艂o
Opowie艣ci innych, kapi膮ce 艂zy, depresje, za艂amania, oferowane pomoce
Te powody dlaczego tu nie chcia艂am przychodzi膰
Ja nie potrzebuj臋 偶eby kto艣 si臋 nad dem膮 u偶ala艂
Nie potrzebuj臋 偶eby kto艣 mnie pami臋ta艂...

Hey!

Oto i jest rodzia艂 3
Fajny?
Mam do was pytanie czy chcecie 偶ebym wam zajmowa艂a miejsca pod rozdzia艂ami
Bo nie wiem czy dalej to robi膰 
Bo niekt贸rzy nie ten...
Napiszcie mi w komentarzach
Do nast臋pnego

Buziam馃槝
Tila

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za dedykacje kochana.
      Oczywi艣cie, 偶e chc臋 偶eby艣 dalej zajmowa艂a mi miejsce pod rozdzia艂em.
      Rozdzia艂 cudowny.
      Pozdrawiam, Asia Blanco.

      Usu艅
  2. Odpowiedzi
    1. Je偶eli chodzi o mnie to prosz臋 偶eby艣 mi nadal zajmowa艂a, ale nie zawsze b臋d臋 wraca膰 w terminie;**
      Cudowny.
      Viola pozna艂a Leona.
      Amputacja? Z czasem si臋 zaprzyja藕ni膮, a p贸藕niej mo偶e co艣 wi臋cej.
      Czekam na next!

      Maddy ❤

      Usu艅
  3. Odpowiedzi
    1. Ja oczywi艣cie, 偶e chce swoje miejsce pod rozdzia艂em i koniec, kropka!
      Rozdzia艂 cudowny❤❤❤
      Leon aww ❤
      Nie mog臋 doczeka膰 si臋 next'a :*

      Usu艅
  4. Przepi臋kny ������

    OdpowiedzUsu艅