wtorek, 18 pa藕dziernika 2016

Rozdzia艂 7 "OIOM"

Dedykacja dla Maddy馃槝

- 14.99 - odczytuj臋 z zegarka na mojej prawej r臋ce, siedz膮c na 艂awce obok prze艣licznej
fontanny
- Punktualny - s艂ysz臋 g艂os za sob膮, odwracam si臋 i widz臋 Leona
- Dos艂ownie - 艣miej臋 si臋
- Chod藕 przejdziemy si臋 - wyci膮ga w moj膮 stron臋 r臋k臋, szybko j膮 艂api臋 i stoj臋 na r贸wnych nogach
Chodz膮c po parku rozmawiali艣my na r贸偶ne tematy, wsp贸lne tematy
Ale jeden mnie troch臋 przychamowa艂
- Twoja historia?
- Moja... Hm...
Tak oto zacz臋艂o si臋 moje opowiadanie
Mia艂am trzyna艣cie lat, moje p艂uca zacz臋艂y wype艂nia膰 p艂ynem. M贸j wygl膮d by艂 koszmarny,
by艂am ca艂a spuchni臋ta jak olbrzymi balon.
Sk贸ra pop臋kana, usta sine.
Wyladowa艂am na OIOM-ie z zapalneniem p艂uc,
szczerze, nie polecam.
Nie mog艂am oddycha膰.
By艂am przera偶ona, wierci艂am si臋 po 艂贸偶ku szukaj膮c pozycji dla moich p艂uc, 偶eby z艂apa膰 cho膰by troszk臋 oddechu.
My艣la艂am, wszyscy my艣leli 偶e to koniec.
Patrz膮c na ojca i matk臋 czu艂am si臋 藕le.
Poniewa偶 prawdopodobnie strac膮 jedyne dziecko.
A jednak, prze偶y艂am!
Wydobyli ze mnie troch臋 p艂ynu, a p贸藕niej to antybiotyki na zapalenie p艂uc
Przez pewien lek i butl臋 z tlenem zacz臋艂o si臋 polepsza膰, nie wierzy艂am w to.
Ale cuda jednak istniej膮, to cud chwilowy ale, WILKI CUD
- To tyle
- Wow, jeszcze nikt mi tyle nie opowiedzia艂 o takim czym艣, no opr贸cz Lu - za艣mia艂 si臋
Po dw贸ch godzinach spaceru doprowadzi艂 mnie pod dom, po偶egna艂 si臋 i odszed艂...

       Hejooo
    Moi drodzy czytelnicy 
Taka kr贸ciutki rodzi艂 sz贸sty 
Chcia艂am go napisa膰 przed 23.00馃槀
Spotkanie Leonetty...
Jej!
Co w nast臋pnych rozdzia艂ach?
Po偶yjemy zobaczmy 
Je艣li wyst膮pi膮 b艂臋dny to bardzo przepraszam 

Buziam馃槝
Tila❤



12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za dedykacje :**
      Viola opowiedzia艂a Leonowi swoj膮 histori臋 :**
      Odwa偶y艂a si臋.
      Cudowny.

      Usu艅
  2. Odpowiedzi
    1. Cudowny
      Leon i Violetta si臋 spotkali.
      Violazione opowuadzia艂a mu o swojej historii.
      Boski
      Pozdrawiam, Asia Blanco.
      Ps Zapraszam do mnie.
      mojawlasnahistorialeonetta.blogspot.it

      Usu艅
  3. Odpowiedzi
    1. Cudowny rozdzia艂.
      Violetta opowiedzia艂a mu swoj膮 histori臋.
      Odprowadzi艂 j膮...
      Cudowny.

      Pozdrawiam.
      Miss Blueberry

      Usu艅
  4. Jeju! Cudowny rozdzia艂! Zapraszam do siebie. 馃挆馃

    OdpowiedzUsu艅
  5. No hey :3
    Zaprasza艂a艣, wi臋c sb jestem cnie XD
    Rozdzia艂 艣liczny *-*
    Zapraszam do siebie je偶eli jeszcz臋 nie wpad艂a艣 i je偶eli mog臋 zapyta膰 to czy mo偶esz zajmowa膰 mi miejsce? :D

    OdpowiedzUsu艅