sobota, 15 pa藕dziernika 2016

Rozdzia艂 6 "Grand Park"

Dedykacja dla Miss Blueberry馃槝
...

Drzwi si臋 otwieraj膮 w w nich stoi Leon
- O cz臋艣膰 - posy艂a mi promienny u艣miech, kt贸ry odzwazjaemniam
- Hey
- Wejd藕 - gestem r臋ki ch艂opak zaprasza mnie do 艣rodka
Stoj膮c w 艣rodku rozgl膮dam si臋 po pomieszczeniu
Musz臋 powiedzie膰 偶e jego rodzice maj膮 gust,
wszystko jest urz膮dzone w stylu nowoczesnym
Szoro-bia艂e pomieszczenie jest przyzdobione z艂otymi elementami kt贸re idealnie si臋 komponuj膮
S艂ysz臋 d藕wi臋k stukania obcas贸w, za 艣ciany wyjawia si臋 Lu posy艂aj膮c mi u艣miech
Podchodzi do mnie i ci膮gnie za nadgarstek prowadz膮c do pokoju, odwracam si臋 do Leona, kt贸ry 艣mieje si臋 z zaistnia艂ej sytuacji
Po 3 godzinach babskich rozm贸w zmierzam do drzwi, naciska膰 na klamk臋 lecz przszkadza mi w tym pewna osoba
- Spotkamy si臋 - pyta a ja odwaracam si臋 w jego stron臋
- Ledwie Ci臋 znam Leonie, r贸wnie mo偶esz by膰 morderc膮 a ja twoj膮 kolejn膮 ofiar膮 - wyja艣niam
- Bardzo s艂usznie Violetto - odpowiada z 艣miechem
- Do zobaczenia - mijam go z u艣miechem, zostawiaj膮c jego z roze艣mianego
Zapoznaj膮c pasy czuj臋 wibrowanie telefony
Bior臋 co i widz臋 wiadomo艣膰

 Od "Przystojniak"
Uznam to za tak 馃槈

Sk膮d on ma m贸j numer?
Przecie偶 mu nie podawa艂am
Odpowied藕 prosta: Ludmi艂a

Do "Przystojniak"
Mo偶e...

Od "Przystojniak"
??

Do "Przystojniak"
Czas poka偶e馃槒

Od "Przystojniak"
W takim razie jutro 15.00
Grand Park

Hejka!
Witam was w kolejnym rozdziale
Kr贸tkim ale...
Jest馃槉
W nast臋pnym spotkanie Vilu i Leona

Buziam馃槝
Tila


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy dojdzie do spotkania. Mo偶e V jednak co艣 wymy艣li i nie p贸jdzie?
      Zajebisty. 馃槞馃槞

      Usu艅
  2. Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za dedykacj臋.
      A tak poza tym hej.
      Vils z wizyt膮 u Lu i Leona.
      Leon otwiera drzwi Violetcie.
      Leon proponuje Violi spotkanie.
      Czy to randka?
      Jestem ciekawa, jak potoczy si臋 ich spotkanie.
      Mam nadziej臋, 偶e wszystko b臋dzie dobrze.
      Cudowny.
      Pisz szybko kolejny rozdzia艂.

      Pozdrawiam.
      Miss Blueberry

      Usu艅
  3. Woow! Czekam na nast臋pny!
    Wpadniesz do mnie? ❤️馃挒

    OdpowiedzUsu艅