wtorek, 12 kwietnia 2016

Rozdział 2


 "Jestem Leon śliczna"


Violetta
-Niee, nie, i jeszcze raz nie! Super Violetta twój pierwszy dzień w szkole i pewnie się spóźnisz, co ja mówię nie PEWNIE tylko NAPEWNO!- Biję się sama ze sobą w myślach.
Szybko pobiegłam do łazienki wykonałam poranne czynności i wybrałam odpowiedni strój dla siebie.
Zbiegłam na duł, w szybkim tępie podeszłam do stołu i podkradłam kanapki,pożegnałam się z tatą i wyszłam z domu.

Leon
-Cholera zaspałem-powiedziałem do siebie na głos.
Wykonałem poranną toaletę i podeszłem do lustrea.
-Verdas jesteś gość- powiedziałem do siebie i popsikałem się moimi ulubionymi perfumami i jeszcze poprawłem swoją grzywkę.
Gotowy zszedłem na duł, napiłem się szybko soku i porwałem śniadanie.
Szybkim krokiem wyszłem z domu.



Violetta
Dochodziłam właśnie do szkoły, gdy na kogoś wpadłam.
Już szykowałam się do nieprzyjemnego  spotkannia z gruntem lecz złapały mnie jakieś silne ramiona.
Podniosłam wzrok do  góry i zabaczyłam 2 piękn szmaragdy i rządek białych zębów.
Patrzyliśmy tak sobie w oczy jeszcze przez  minutę ale zaraz postawił mnie na nogi.
Pod jego wpływem wzroku nogi robiły mi się jak z waty. Nie, nie to nie możliwe ja się chyba zakochałam? Nie to tylko mi się zdaje.
Panującą po między nami ciszą przerwał on.
-Przepraszam nie widziałem cię- powiedział nerwowo drapiąc się po głowie.
-Nie to ja cię  przepraszam zagapiłam się na coś, i nie widziałam cię-wymamrotałam do niego.
-Dobra było mineło, ale muszę przyznać że częściej mogę cię łapać- mówiąc to póścił do mnie oczko, a ja jak to ja zarumieniłam się tym samym spuszczając głowe w dół .
-Hej ślicznie się rumienisz-po jego słowach zrobiłam się jeszcze bardziej czerwona a on się się na to zaśmiał.
Serioo?? czy on musi tak na mnie działać, przez niego jestem czerwona jak burak!-biłam siie się w myślach.
-Gdzie moje maniery , Leon jestem śliczna-przedstawił się tym samym powodując że siędalej zarumieniłam.
-Violetta -powiedziałam podając mu swoją dłoń.
-Śliczne imie dla pięknej dziewczyny-wypowiedział te słowa a moje serce przyśpieszyło rytm.
-Dziękuję-wypowiedziałam te słowa ledwo słyszalnie.
-Idziesz bo pewnie się spóźnimy-powiedział a ja przypomniałam sobie o szkole.
-Tak, tak
-Dobrze to choć-posyłając mi przy tym swój uśmiech a ja odrazu go odzwnajemiłam.
Weszliśmy do szkoły a tam wzystki oczy byłe skierowane na nas, pewnie  dlatego że ja jestem nowa a Leon napewlno jest popularny w szkole.
Nie dziwie się bo taki przystojnxy, z tymi pięknymi gszmaragdami i innymi cudownymi zaletami musi być popularny-pomyślałam.
a do nas jak
Szliśmy aż nagle przystaneliśmy bo podeszła do nas jakaś dziewczyna.
Odwróciłam głowe żeby ją zobaczyć, ale zaraz tego pożałowałam.
-Nie to nie morze być prawda, a jednak to była ona...




Hey hey^^ oto ii ja przychodze do was z nowym rozdziałem.
Leoś i Viola się spotkali nareszcie yeeaa!!
Mam nadzieje że wam się podoba ;)
l




Buziaczki ;*
Tila


2 Komentarze= 3 Rozdział

2 Komentarze=3 rozdz

8 komentarzy:

  1. Chciałabym was przeprosić za moje błędy i to na dole, ale pisze rozdziały na telefonie i tak mi się zacią że nie mogłam poprawić moich błędów.
    Przepraszam
    Tila ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Jest on wiele lepiej niż ostatnio! A widzisz? Oby tak dalej! Rozdział mi się bardzo podoba. Viola spotkała Leona. Wpadli ma siebie. Uratował ją przed upadkiem.
    Kogo ona tam zobaczyła? Kurde! Chce wiedzieć!

    Taka mała uwaga.
    Nie musisz pisać "wypowiedział te słowa" wystarczy samo wypowiedział
    Lub "wypowiedziałam te słowa" wystarczy samo wypowiedziałam, albo nawet odpowiedziałam lub odparłam.
    Znowu się wymądrzam, ale chce pomóc 😊

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny rozdział.
    Teraz bardziej mogę ocenić :)
    Idealnie opisałaś uczucia Vilu względem Leona.
    Księżniczka nam się zakochuje ;) I to bardzo dobrze.
    Leoś na pewno też. No bo jak inaczej? Ona piękna, on piękny. Idealnie ze sobą wyglądają. A wnętrza jeszcze piękniejsze :)
    Leon już zarywa do Violki.
    Czekam z niecierpliwością na next.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś krótko.
    Poprawiłaś się i to widać ;)
    Było kilka powtórzeń i innych błędów, ale jak na początek jest świetnie :*
    Fajnie że się wreszcie spotkali ^^
    Wiecznie czepialska Ja :)

    Candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej reklamowałaś się więc wpadłam XD
    Jeśli bym mogła chciałabym ci coś doradzić.
    Nie robię tego, bo chcę ci ubliżyć, czy udawać jakiegoś eksperta.
    Po prostu chcę ci pomóc.
    Wszyscy się uczymy i myślę, że rady kogoś kto już trochę w tym siedzi się przydadzą :*

    Pracuj kochana nad ortografią, rozumiem pisanie na telefonie itd, ale naprawdę postaraj się, bo ja mam totalnego fioła na tym punkcie i strasznie mnie to razi w oczy XD

    Staraj się dodawać więcej opisów otoczenia, przedmiotów.
    "-Cholera zaspałem-powiedziałem do siebie na głos.
    Natychmiastowo zsunąłem ze swojego ciała kołdrę i popędziłem do łazienki. Stanąłem przed ogromnym lustrem wiszącym nas umywalką i spojrzałem na swoje odbicie"

    Rozumiesz o co chodzi?
    Staraj się zagłębić w to co robią bohaterowie, misternie opisuj to tak jakbyś to ty robiła.


    Mam nadzieję że pomogłam ;*
    Trzymam kciuki ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega rozdział, lepszy niż poprzedni. Widać, że wzięłaś sobie rady innych do serca. Hmm, kogo zobaczyła Vilu? Jestem strasznie ciekawa

    OdpowiedzUsuń