czwartek, 30 czerwca 2016

OS ~Wyznanie~


Drogi Leonie

Zawsze chciałam Tobie to powiedzieć, teraz to już nie ma sęsu ja umieram
Ale jednak postanowiłam to napisać nie trzymać tego dłużej w sobie
Przez te 6 lat chciałam Ci to powiedzieć, tak poprostu podejść do Ciebie i wyrzucić to 
z siebie
Tylko się przyjaźniliśmy, ale ja czułam coś więcej
Teraz możesz uznać mnie za idiotkę zrozumiem
Każdy twój dotyk mnie uspokajał,
przy tobie czułam że nie muszę udawać kogoś kim nie jestem
Twój uśmiech...
Zawsze mnie pocieszał, nawet gdy umarła moja mama byłeś przy mnie i nie patrafiłam się smucić
Ale gdy widziałam Cię w towarzystwie innej dziewczyny...
Moje serce powoli zaczeło się kruszyć
Nie, nie umiałam Ci tego powiedzieć
Bałam się że gdu się dowiesz zostawisz mnie
Że zostanę sama  powoli zacznę popadać znowu w depresie , z której ty mnie wyciągnełeś
I stchórzyłam, teraz żałuję
A jednak mogę Ci teraz to napisaćto nie to samo ale...
Kocham Cię



Twoja  na zawsze
Vilu

Po policzku szatyna spłyneło kilka pojedyńczych łez co powodem było że kartka zmokła
Chłopak odłożył list na stolik obok szpitalnego łóżka
Po czym wzią rękę swojej ukochanej i zaczą lekko gładzić kciukiem jej powierzchnie
-Kocham Cię-po poliku dziewczyny spłyneła samotna łza
-Też Cię Kocham-chlipiała
-Ale obiecaj mi coś-dotkneła jego rozgrzanego polika
-Tak skarbie?
-Będziesz szczęśliwy-po jej słowach szatyn nachylił się i lekko musną jej usta
-Obiecuję-dodał po czym usłyszał pikanie maszyny
Wiedział że na ziemi już nie będzie szczęśliwy 


6 komentarzy:

  1. 😭😭😭😭
    Dlaczego taki smutny?
    Piękny.

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo. Tylko szkoda że taki smutny. Kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. Tiluś czemu mi to robisz?!
    Smutny ;((
    Fjolka umarła a Lajon cierpi ;w
    Boski *-*
    Na prawdę Kylie jest pod wrażeniem, ale jest mi tak smutno 😭 Zaraz zacznę ryczeć..

    Kylie ❤

    OdpowiedzUsuń