wtorek, 28 czerwca 2016

Rozdział 11 "Haha śmieszna jesteś"

Rozdział dedykuję Maddy


~Pamiętaj że 60 sekund smutku
zabiera ci minutę szczęścia~


-Verdas ty!!-Leon szybko staną na równych nogach i zminą zbitego psa podszedł do nas
-Wiesz człowieku jak to jest iść 10 km w szpilkach!?-
-Teraz przez 2 miesiące będziesz jeździł z nami na shoping, za kare-powiedział już spokojniej z chytrym uśmieszkiem
-Ha! Dzięki stary-nagle do salonu wbiegł Fede uśmiechnięty od ucha do ucha
-No to jak zazdrośniuku, będziesz nosić moje torby przez 2 miesiące-zaśmiałam się i pstrykłam go w nos
-Haha śmieszna jesteś-zakpił
-Zazdrośnik!-warknełam przybliżając się
-Nie!
-Tak!
-Nie!
-Tak!
Z karzdym słowem byliśmy coraz bliżj, aż stykaliśmy się nosami
-Duży zazdrośnik-szepnełam mu na ucho
A on tylko posłał wymuszony uśmiech i wyszedł
Postanowiłam udać się do swojego pokoju jednak coś mi to przerwało, mianowicie dzwonek do drzwi
Podeszłam aby je otworzyć lecz przerwał mi Leon, podbiegając do nich a raczej rzucając się na nie
-O Vanessa co ty tu robisz?-zapytał,
Postanowiłam się na nim odegrać
-Przyniosłam ci coś bo zapomniałeś jak ostatnio byłeś u mnie-dopowiedziała przybliżając się do niego
To to in widzi w tych pustych laskach duże cycki i tapeta na gębie, o nie teraz ja im przerwę-odezwała się moja podświadomość
-O kochanie kto przyszedł?-dziewczyn jak poparzona odskoczyła od Leona
-Kim ty jesteś-warkneła w moją strone
-Jak to kim dziewczyną Leosia-zmierzwiłam mu postawione na żel włosy
-Leoś idziesz już bo przygotowałm już wodę w łaziencę-spojrzałam na nią zwycięsko i zamknełam jej drzwi pod nosem
-Coo? Co to było?-zapytał zdezorientowany
-Ciii-przystawiłam mu palec do ust
-Nie psuj tej chwili-dodałam i zostawiłam oszołomionego Leona samego
-Ale ta kąpiel jeszcze aktualna!?...

Hejka!
Przepraszam was że nie dodałam rozdziału wczoraj ale poprostu on znikną
Nie wiem tyle czasu go pisałam poprostu był idealny
A to ścierstwo...
Szkoda gadać
Ale dzisiaj jeszcze pojawi się rozdział na moim drugim blogu, tak jak zawsze
Do jutra
Przelraszam za błędy

Buziam;*
Tila


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cudowny rozdział kochana 💖
      Kara jak najbardziej mi się podoba 😏 Zakupy nie należą do ulubionego zajęcia chłopaków.Już widzę ten ból w galerii handlowej.Kto się musiał zjawić?Jakaś dziewczyna z tapetą?!Leon myślałam, że masz lepszy gust 😮 Ojej nie będzie kąpieli Verdas 😂

      Cudowny
      Genialny
      Wspaniały
      Prawdziwa perełka 💖
      Czekam z niecierpliwością na next;**
      Buziaczek dla Ciebie 😘 😘 😘
      Kocham

      Diana

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miejsce i za dedykacje;* ❤

      U mnie jest nowy rozdział. Także jak chcesz to wpadaj 💗

      Ha! Łazienka nieaktualna Verdas! Chciałbyś. Po główce chodzi Ci za dużo myśli, a przyjdzie co do czego to nawet nie potrafisz się przyznać, że jesteś zazdrosny. Przyznaj się chociaż sam przed sobą, że jesteś zazdrosny 😁

      Violka się zemściła w pewien sposób na Leosiu. Oho! I bardzo dobrze. Pod ręką ma Violke, a co robi? Ta cała Vanessa mi się nie podoba. I nie tylko ,dlatego że kręci się koło niego. Ona może sporo namieszać jeżeli Vils będzie kiedyś z Leonem. Kto wie? Tylko ty.

      Cudowny 😀
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  3. Coś pięknego. No to V postanowiła się odegrać na Leonie. Brawo. Wyobrażam sobie minę Vanessy. Musiała być bezcenna. Czekam na next. Buziaki Viola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty jak zawsze!
    Będziesz mi zajmować miejsce?
    Postaram się pisać dłuższe komy.
    Wpadniesz?
    http://leonetta-wiecejniztysiacslow.blogspot.com/
    W blogu wprowadziłam pare zmian

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe.Cudowne
    Och Leon przeholowałeś.
    Teraz sobie ponosisz zazdrośniku.
    Violetta ja ciebie po prostu kocham!
    kąpiel aktualna?
    Vanessa myslałam że Leon ma lepszy gust!
    czekam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ♡♡♡
    Czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kylie wróci ;)
    #KyliesmutnażeTilaaniewidziałanowegoprologunablack-white-leonetta 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kylie przechodzi smutek ale prosi o zajmowanie miejsc bo będzie płakać ;(

      V najlepsza xDD
      I Verdas z tą kąpielą.
      Zazdrośnik!
      Lu się wkurwiła.
      Co to za Vanessa?! Była już Christina -.-

      Bomba *-*
      #TilaMaZajmowaćKylieMiejsca
      Kylie. 😊

      Usuń