sobota, 25 czerwca 2016

Rozdział 10 "Zazdrosny"




Dedykacja dla Violi Blanco;

-To, to widziałem że przyczepił się i postanowiłem ci pomóc-odpowiedział trochę zmieszany
-Więc teraz zamiast głupio się pytać powinnaś mi podziękować-założy ręcę na wysokości klatki piersiowej i udał obrażonego
-Zazdrosny jesteś-stwierdziłam chichocząc
-Coo?! Wcale nie-oburzył się i wyszedł z kawiarni
-Lu mam dla ciebie złą wiadomość-wypowiedziałam ledwo słyszalnie bo wiedziałam że będzie strasznie zła
-Co się stało-zapytała zdziwiona wstając ze swojego miejsca
-No bo... wiesz...
-No wyduś to z siebie!-krzyneła
-No bo Leon sobie poszedł i zostawił nas same-powiedziałam na jednym wydechu bardzo szybko, widziałam jak jej powieka zaczyna drżeć zawsze tak ma jak się denerwuje
-Coo??!-krzykneła na tyle głośno że wszystkie oczy w kawiarni były skierowwane na nas

Po 3 godzinach spaceru od galerii handlowej do domu z 5 torbami w każdej ręcę i
i z szpilkami na nogach, wróciłyśmy do domu
-Po wejściu do domu od razu kto rzucił nam się w oczy był Leon, siedzący na kanapie
-Verdas!!-wydarła się Ludmiła
...


Hejka! 
Dzisiaj krótko bo strasznie mi się śpieszy
Do poniedziałku;*

Buziam;*
Tila

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cudowny rozdział kochana ❤️
      Leon zazdrosny, kto by się tego spodziewał 😏
      Czekam z niecierpliwością na kolejny;**
      Buziaczek dla Ciebie 😘 😘 😘
      Diana

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Genialne!
    Leon zazdrosny
    Nie przyznaję się
    I w dodatku jak i oburzony wyszedł.
    Ale będzie miał lanie od Lu!
    CZEKAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho! Leon nieźle oberwie od Luśki za to, że je tam zostawił 😂
    Bój się Verdas. Luśka da ci popalić.

    Jest zazdrosny i jeszcze zaprzecza. Ciekawe jak długo.
    Świetny!
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochanie. Dziękuję za dedykację. Verdas zazdrosny o V. Oburzył się i zostawił laski same. Czekam na next. Buziaki Viola.

    OdpowiedzUsuń