niedziela, 19 czerwca 2016

Rozdział 5

"Przyjaciele"
Dedykacja dla Maddy


Drzwi się otworzyły i ujrzeliśmy Ludmiłę.
-Aaa co tu się wyprawia?-zmroziła nas wzrokiem
-Eee... nic-odpowiedziałam zmieszana patrząc na Leona
-Macie szczęście że to ja a nie Fede-pogroziła palcem wzieła jeszcze coś z kuchni i wyszła
Ja i Leon potrzyliśmy się na siebie i wybuchliśmy śmiechem
-Dobra, dobra koniec!-krzyknełam
-Ok, teraz to trzeba posprzątać-zanim wziełam się za sprzątanie umyłam swoją twarz z MOJEJ czekolady.
Jeszcze się zemszczę!
Powoli zeszłam schodami z góry w celu posprzątania
Schyliłam się w celu podniesienia poduszki ale zamiast poduszki dotknełam czyjąś dłoń,
zdezorientowana podniosłam troszeczkę głowę i ujrzałam Leona
-Daj pomogę Ci-schylił się co w efekcie było że nasze głowy były niebezpiecznie blisko
-Okey-odparłam patrząc prosto w jego oczy
Po skończonym sprzątaniu zmęczeni opadliśmy na kanape
W tej chwili do domu weszli Lu i Fede
-Ludzie za 10 minut będziemy mieli gości-odparł Fede stawiając na ladzie w kuchni reklamówki z zakupami
-Coo? Ale jakich?-zapytałam
-Naszych przyjaciół ze szkoły-odpowiedział
-Dopiero teraz mi to mówisz-dodaje z pretensjami a on tylko przekręca oczami
-10 minut ci wystarczy żebyś się ubrała-szybko ofpowiada siadając z Lu na sofie
-Fede tobie 45 minut układanie grzywi zajmuje a jesteś facetem a ja kobietą
-No coo? Też mam fo tego prawo-dodaje a ja odchodzę w celu przygotowania się na imprezę
Wybrałam bardzo luźny strój :
Kocham tak chodzić:p
Uwielbiam chodzić w ogrodniczkach od dziecka w nich chodziłam razem z Fede
Stare dobre czasy z piaskownicy...
Szybko się wyszykowałam i zeszlłam na duł
Po chwili zadzwonił dzwonek...
 C.D.N

Ludzie kocham was;*
Net szybciej mi naprawili!!!
Jaezu jak się cieszę!!
A co do rozdziału
Nie wiem jak wy to przeczytaliście że dotarliście do tej notki
Koszmarne to jest! 
Bardzo wam dziękuję za wasze komentarze ale jak coś anonimy też mogą pisać;*
Bardzo mnie to motywuje
No to do jutra


Buziam;*
Tila

9 komentarzy:

  1. Hejka blog bardzo mi się podoba. Wybacz ale nie mam siły na dłuższy komentarz.
    Zapraszam do mnie.
    leonetta-wiecejniztysiacslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cudowny z wielkim ❤
      Będzie impreza,ciekawe co się stanie?
      Rozdział jest genialny;**
      Czekam na next
      Buziaczek dla ciebie 😘 😘 😘
      Diana

      Usuń
  3. Dziękuję za dedykacje;* ❤

    Viola i Leon się wygłupiają. Szkoda tej czekolady no! Verdas weź się ogarnij! 😀

    Impreza? W domu? Ze znajomymi ze szkoły? Może być ciekawie. Coś się wydarzy? 😀

    Cudowny.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały. A jednak to była tylko Luśka. Szkoda. Leonetta coraz bliżej siebie. Czekam na next. Buziaki Viola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Leonetta idzie do przodu :^
    Zapraszam cię na nowo-starego bloga na razie nic tam nie ma oprócz wyjaśnień, ale miłoby mi było jakbyś zajrzała :*
    nowe-zycie-ff.blogspot.com
    (I tak, wiem, że masło jest maślane xD)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń