poniedziałek, 20 czerwca 2016

Rozdział 6

"Grę w butelkę"
Rozdział dedykuję Dianaxox
~Bo kto nie był ni raz człowiekiem,
temu człowiek nic nie pomoże~
Adam Mickiewicz-"Dziady"

Wolnym krokiem podeszłam do drzwi i je otworzyłam
-Hejj-wypowiedziałam nieśmiało gdy zobaczyłam grupkę ludzi
-Cześć, ty jesteś pewnie Violetta?-zapytała czarno włosa po wejściu do środka
-Tak, a ty...-nie dała mi dokończyć
-Francesca-wtrąciła podając mi rękę
-A to Diego, Camila, Broadway, Andres, Naty i Maxy-dodała wskazując  gestem ręki na każdego
-Ooo widzę że  już przyszliście-powiedział lekko zmieszany Fede
Ale po jego wyglądzie stwierdzam że pokłócił się z Lu
-A tobie co?-zapytałam ze śmiechem, widząc Fede a w jego włosach popcorn to musieli się poprztykali
-A to ni...-przerwała mu Lu wybiegająca  z  kuchni z miską popcornu
-Fede ty jeszcze raz powiesz że jestem gruba to ci nie daruję-krzykneła
-Oj Fede nagrabiłeś sobie-zaśmiał się Verdas podchodząc do grupki przyjaciół,
za co Fede i Lu spiorunowały go wzrokiem
-Ty Verdas uwarzaj!-krzykneła Lu
-Dobra już nic nie mówię-przestraszony podniósł ręcę w geście obronnym
Wszyscy oprucz tej trójki zwijali się ze śmiechu, razem ze mną
-A was co tak śmieszy?!-zapytała Lu
-Nic,nic-powoli wszyscy się  opanowali
-Dobra koniec tego, co powiecie na grę w butelkę?zapytałam
-Okey, ale ja zaczynam-krzykneła uradowana Lu
Wszyscy usiedli w kole i Lu zaczeła kręcić, tak się stało że wypadło na mnie...


Hejka!
Witam was w ten sobotni wieczór ;*
Dzisiaj szósteczka!!
Nie podoba mi się za bardzo ten rozdział ale dbore tam:p
Sorka za błędy
Tak dla informacji Leonetty jeszcze nie będzie
Tak zła JA!
Do jutra miśki;*

Buziam;*
Tila




7 komentarzy:

  1. Cudny! :)
    Czekam na next! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze. Przepraszam za poprawki ale cytat jest z Dziadów Cz 2.
    Po 2. Rozdział cudo. Jestem ciekawa jakie wyzwanie dostane Viola. Czekam na next. Buziaki Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeja! :D
    Super rozdział ^^
    Fede idiota XDXD
    Wiedział, jaki temperament ma Lu :D
    Jej lepiej nie denerwować :))
    No i jest butelka....
    Ciekawe co Vils będzie musiała zrobić :'3
    Czekam na next!!
    Kocham <33
    Buziaki ;**
    <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana za dedykacje ❤️
    Butelka hmmm ciekawi mnie co Vivi będzie musiała zrobić?
    Rozdział Cudowny z wielkim ❤️
    Kocham;*

    Czekam na next
    Buziaczek dla ciebie 😘 😘 😘
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ♡♡♡
    Czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń