czwartek, 30 czerwca 2016

Rozdział 12 "My nie powinniśmy"

Rozdział dedykuję Tajemnicza Sweet;*


Budzę się i patrzę na budzik 5.30
-No super-mówię szeptem sama do siebie
Zazchło mi w gardle dlatego postanowiłam napić się wody
Powoli wstałam i cichutko na paluszkach żeby nikogo nie obudzić zeszłam do kuchni,
jednak jak szłam to usłyszałam ciche szelesty a pochwili zostałam przygniecona do ściany
Cich pisłam a ten ktoś zakrył mi dłonią usta
-Co ty tu robisz?-szeptał, po chwili rozpoznałam te zielone tęczówki i szybko zdjełam jego dłoń
-Jak to co przyszłam się wody napić-papatrzył na mnie jak na idiotkę
-A teraz możesz mnie łaskawie puścić?-zapytałam z nadzieją w głosie, lecz na marne
-A co będę miał w zamian?-zapytał z chytrm uśmieszkiem, będąc bardzo blisko mnie, a nasze oddechy zaczeły się mieszać a jego ręka zaczeła jeździć po mojej szyi
-Nie wiem-mruknełam wprost do jego ust pod wpływem jego dotyku
On po chwili zamkną tą odległoś w namiętny pocałunek
Jego usta były bardzo miękkie a zarazem delikatne tak jak chmurka
Ale to co piękne zawsze się kończy
Szybko oderwałam się od Verdasa'a i oparłam się o zlew głośno oddychając
-My nie powinniśmy...-odezwałam się po niezręcznej ciszy
-No tak przepraszam-odparł z bólem w oczach i odszedł zostawiając mnie samą
Czego ja to zrobiłam? Przecierz od dawna on mi się podoba a teraz? Wszystko zniszczone tym zasranym pocałunkiem, nasza przyjaźń zniszczona
Pojedyńcze kropeliki łez zaczeły kreślić linie na mojej twarzy
Szybko je otarłam i pobiegłam do pokoju
Zamknełam drzwi, oparłam się o nie ii nie powstrzymując płaczu wybuchłam zjerzdżając  po drzwiach w dół...

To jest za przeproszeniem do dupy 
I sory za błędy
I za to że taki krótki:D
A tak na marginesie...
Hejka!
Macie Leonette tak trochę
No pocałunek ale ...
Do niedzieli

Buziam;*
Tila

13 komentarzy:

  1. #TilaZapraszaKylieNaGłupiRozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #Kyliepodobasięrozdział

      Kylie uwielbia Tillę <33
      Lajon całuje V ^^
      A ta że nie powinni.
      Nie powinni bo Lajon jest kurwa Kylie!!!
      Lajon należy do KYLIE! Powtórzyć Vils?
      No! I dobrze robisz.
      Mi zostaw Leonka <33
      Vils płacze bo wie, że Lajon jest Kylie xDD
      Ale tak szczerze to rozdział mi się podoba.
      #KylieTrochęZawiedzionaDługością
      Ale da się przeżyć xDD
      Kylie zaraz czyta Os ;DD

      BOMBA *-*
      Kylie ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cudowny rozdział kochana ❤️
      Na początku myślałam, że to jakiś złodziej a tu proszę.Leon nie spodziewałam się Ciebie o piątej rano.Przycisnął ją do ściany - och Verdas jak zawsze romantyczny.Pocałowali się!? 😮 Leonetta ma już za sobą pierwszy pocałunek 💕 Vivi patrzy na to jak na błąd.Pomimo wszystkiego uważam, byłaby z nich cudowna para.
      Cudowny
      Genialny
      Wspaniały
      Prawdziwa perełka 💖
      Czekam z niecierpliwością na next;**
      Buziaczek dla Ciebie 😘 😘 😘
      Kocham bardzo,bardzo,bardzo

      Diana

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To może ja się pójdę powiesić co? Oni się pocałowali, a ona go odrzuciła.
      Zajebiście się zapowiadają teraz ich relacje. Żyć nie umierać.
      Aż się boje co to będzie teraz między nimi.
      Zajebisty.
      Lecę czytać OS 😁

      Maddy ❤

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hej kochana ♥♡♥♡
      Wybacz że komentuje po czasie ale nie miałam czasu wczoraj.
      Wrócę jak przeczytam

      Usuń
    2. Dziekuje za dedyk:*♡♥♡
      Rozdział nie jest do dupy.
      Ty tak uważasz.
      Leonetka chwilowa.
      Violetta co ty zrobilas!?
      Czekam na next.
      Buźka

      Usuń
  5. To jest cudowne. Szkoda że V tak zawaliła sprawę. No ale mam nadzieję że szybko to sobie wyjaśnią. Kocham i czekam na next. Buziak Viola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ❤❤❤
    Czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny
    Wspaniały
    Genialny
    Buzi buzi Viola Leon
    Ona nie może bo bo nie
    Oj Violetta
    CZEKAM

    OdpowiedzUsuń