środa, 4 maja 2016

LBA #1

Zostałam nominowana przez Vicky :D z  bloga.
Bardzo dziękuję;)

Oto pytania:
Moje pytania:
1. Ulubiony serial
2. Ulubiona potrawa
3. Co sądzisz o nowym serialu "Soy Luna"?
4. Wolisz taniec czy śpiew?
5. Lubisz słodycze?
6. Wolisz owoce czy warzywa?
7. Jak długo prowadzisz bloga?
8. Ulubiona piosenkarka/piosenkarz
9. Masz zwierzę? Jeśli tak to jakie?

10. Na ile oceniasz mojego bloga? (1-10)

Odpowiedzi:
1.Oczywiście "Violetta"
2.Potrawa hm... spaghetti.
3.Nie wiem sama może będzie fajny ale napewno nie zastąpi Violetty.
4.Obie rzeczy lubię tak samo nie potrafię wybrać ;)
5.Lubię ale rzadko jem teraz.
6.Kocham owoce, więc napewno je wybieram.
7.Bloga prowadzę już prawie miesiąc.
8.Hm... to trudne pytanie nie wiem czy to się liczy ale Kocham ♥Leondre Devries♥ z ♥Bars and Melody♥
9.Tak mam kota i psa.
10.Piszesz cudnie;) więc oczywiście 10-10


A ja nominuję:
Patty;* Super z bloga
Maddy z bloga

A oto pytania
1.Ulubiony zespół?
2.Ulubiony film?
3.Czytasz mojego bloga?Jeśli tak to jest ciekawy?
4.One Direction czy Bars and Melody?
5.Ulubiony yotuber?
6.Ulubiona piosenka?
7.Leonetta vs Fedmiła?
8.Ile masz lat?
9.Ulubione powiedzenie?
10.Twój styl?

Czekam na odpowiedzi

Buziaczki;*
Tila







2 komentarze: