czwartek, 19 maja 2016

Rozdział 12

"
Leon
-Niech panienka poczeka ja pomogę-zaśmiałem się do Violetty wysiadając z auta i podchodząc do drzwi z tej strony gdzie siedziała moja dziewczyna.
-Jak tym sprawię panu przyjemność to oczywiście-posłała mi swój śnieżno biały uśmiech.
Powoli otworzyłem drzw z których wysiadła Violetta i wziełem ją na swoje ramiona.
-Aaa... Leon co ty robisz?!-wykrzyczała zdziwiona.
-Pomagam ci żeby twoje piękne  nóżki cię nie bolały-odparłem po czym postawiłem ją na nogi.
-Dziękuję-powiedziała
-Ale wiesz że nie musiałeś-przybliżyła się do mnie i lekko musneła moje usta.
-Musiałem-wymruczałem do jej ucha.
-Dobra,dobra-odpowiedziała.
-To co robimy-zapytałem wchodząc do domu.
-Nie wiem ty coś wymyśl.
-Napewno ja? Kochanie ty nie wiesz co mi po głowie chodzi-dodałem zabawnie poruszając
brwiami.
-Zbok-zaśmiała się podchodząc do mnie kulejąc przy tym.
-To może horror?
-Hmm?
-Dobra okey-mówiła siadając na kanapie, a ja w tym momęcie poszukałem jakiegoś horroru.
Violetta przez cały film tuliła się do mnie,aż w końcu zasneła a razem z nią ja...


Przepraszam, przepraszam i jeszczr raz przepraszam.
Wiem rozdział miał być wcześniej ale w tym tygodniu i następnym mam bardzo ważne testy które zależą od mojego paska, oczywiście na świadectwie.
Rozdział krótki.
Bo jutro mam test.
Trzymajcie kciuki;)
Do jutra;*
Napewno :D

Buziaczki;*
Tila



5 komentarzy:

  1. Prześlicznie napisany rozdział❤️
    Leon taki kochany💕
    Leonetta ogląda horror i Violetta się tuli❤️
    Awww💕
    Trzymam kciuki za test😃
    Oczywiście czekam na następny rozdział;*
    Buziaczek😘
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Trzymam kciuki za test.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heejka! :D
    Kochana, rozdział prześliczny 😻
    Jeju, leonetta taka słodziutka 💖
    Opisujesz ich tak cudnie ^^
    Są kochani 😚😘💏
    Leoś zbok XD
    No bo o czym innym może myśleć facet?😂

    Życzę powodzenia w testach!Na pewno się uda 💪
    Masz ode mnie kopniaka na szczęście ;p
    Kocham <33
    Buziaki 💋
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny rozdział! :)
    Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń