poniedziałek, 16 maja 2016

OS "Ty mi dałeś to szczęścię" cz III +notka

1 miesiąc później
Od miesiąca mieszkam z Leonem bardzo mi pomaga po śmierci mojej mamy, ojciec siedzi w pudle i już nie wyjdzie.
Po śmierci mamy załamałam się nic nie jadłam, noce były nie przespane, poprostu wpadłam w depresje.
Leon pomół mi w tym i zapisał mnie na terapię.
Terapia bardzo mi paga, codziennie czuję się coraz lepiej.
Po tym bardzo zbliżyliśmy się z Leonem.
Poczułam coś do niego ale boję się mu to wyznać.
-Violu chcesz coś do jedzenia?-zapytał mnie Leon oparty o blat i wpatrując się we mnie.
-Nie, dziękuję-odparłam po czym posłałam mu sztucznu uśmiech.
-Violetta co się dzieje?-podszedł bliżej mnie i podniósł mój podbrudek po czym spojrzał miw oczy.
-Nic-wymamrotałam próbując odwrócić wzrok ale nie udało mi się ponieważ Leon przytrzymał moją twarz w obu rękach powodując że nasze iddechy mieszały się.
Byliśmy niebezpiecznie blisko aż wkońcu Leon zmniejszył tą minimalną odległgłość i złączył nasze usta w delikatny a zarazem namiętny pocałunek.
-Czyli jesteśmy razem?-zapytał mnie po oderwaniu, gdy stykaliśmy się czołami.
-Jeśli chcesz...-odparłam.
-Jasne że chce!-odpowiedział po czym ponownie złączył nasze usta w pocałunek.

30 lat później
Z Leonem jesteśmy małżeństwem od 29 lat.
Mamy 2 dzieci któreają już swoje rodziny.
Właśnie lecimy do mojej córki do Madrytu.
Nagle zaczeły się turbulęcję, i samolot gwałtownie zaczołspadać.
-Kochanie pamiętaj Ty mi dałeś to szczęścię, kocham cię-odparłam zamykając powoli oczy.
-Kocham cię-dodał a potym tylko ciemność.
Szczerze nigdy nie zastanawiałam się jak umrę, ale to chyba jest najszczęśliwsza śmierć z ukochaną osobą...


Witam, witam!
Dzisiaj przychodzę do was z cz III.
Myślę że fajnie mi ten OS wyszedł.
O i teraz najważniejsze!
Pamiętajcie że do 29 maja możecie wysyłać prace.
Reszte informacji znajdziecie TUTAJ!
Jeśli ktoś bierze udział to niech napisze w komentarzu!
Do jutra;*

Buziaczki;*
Tila





3 komentarze:

  1. Smutne zakończenie, ale zostawili po sobie następne pokolenie. Chociaż tyle 😀
    Cudowny

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie❤
    Zakończenie jest takie wzruszające💕
    Cudowne z wielkim ❤️
    Buziaczek💋
    Diana

    OdpowiedzUsuń