piątek, 13 maja 2016

Rozdział 10

"Kocham cię"

Violetta
(...)Czego znowu chcesz Lara- złapałam Leona za rękę i mocno ścisnełam.
-Niczego, a i uważaj Violu żeby twój Leonek ci czasem nie uciekł-odpowiedziała pokazując gestem ręki na Leona i z głupim uśmieszkiem odeszła.
-Nie przejmuj się nią-pogładził mnie po policzku jego delikatną dłonią.
-Nie przejmuję się nią-odpowiedziałam patrząc mu prosto w jego 2 szmaragdy.
-Bo cię kocham-dokończyłam a on się szeroko uśmiechną.
-Ja ciebie bardziej-dopowiedział i złączył nasze usta w czułym pocałunku.
Po oderwaniu postanowiliśmy z Leonem że odprowadzi mnie do domu.
Po chwili byliśmy już pod moim domem.
Pożegnałam się z Leonem i weszłam do domu,
co tam zobaczyła zdziwiło mnie doszczętnie.
Lu i Fede siedzieli na kanapie i się całowali.
Nie wiem co ona tu robi ani co oni wyprawiają?!
-Ale dobra Violetta idź do swoiego pokoju tak żeby nie zobaczyli-mówiła moja podświadomość.
I tak zrobiłam wymknełam się do pokoju i od razu poszłam do łazienki.
Tam wykonałam wieczorną toaletę i wróciłam już przebrana do pokoju.
Usiadłam na łóżku i wziełam telefon z szafi i zaczełam go przeglądać gdy dostałam wiadomość:

Od Leoś<3
Co robi moje kochanie?
Na samą myśl o nim moje kąciki ust się podniosły.

Do Leoś<3
Myśli  jakiego to ma wspaniałego chłopaka;*

Od Leoś<3
Tak naprawde?
To jakiego?

Do Leoś<3
Wspaniałego<3 
Jednym słowem

Od Leoś<3
I przystojnego!   :D

Do Leoś<3
Tak i skromnego :p
Dobra Leoś kończe jutro zobaczymy się w szkole :3

Od Leoś<3
To dobranoc skarbie
Miłych snów
Żebym się tobie przyśnił♥

Do Leoś<3
Branoc

Już nie dostałam sms-a więc ułożyłam się w moim łóżku i myśląc o moim chłopaku zasnełam...


Witam was!
Wiem, wiem długo nie doawałam i dlatego postanowiłam dodać go dzisiaj a nie jutro.
Mam nadzieje że wam się podoba, jest krótki wiem ale jest.
WAŻNE!!⇩⇩
Pamiętajcie organizuje konkurs wszystko już wam napisałam
Narazie doszła mi jedna praca troche smutam ale mam nadzieje że będzie te trzy.

Buziaczki;*
Tila



4 komentarze: