niedziela, 29 maja 2016

Rozdział 2

"Tsa, w twoich snach"

(...)
-Stało się, stało-wykrzykneła Ludmiła podskakując.
-Coo?-zapytał zaciekawiony Leon
-Violetta zoataje tutaj na zawsze-pisneła.
-Serioo? I tyle krzyku o to że ona zostaje-powiedział  przewracając oczami.
-Dzięki za twoją uprzejmość wiesz-zmroziłam go wzrokiem.
-Nie ma za co-uśmiechnięty od ucha do ucha wrócił do kuchni.
-Dobra kochanie wychodzimy!!-mówił Fede odciągając Lu od demnie na co ja się cicho chichotałam.
-Ale...
-Lu jutro się spotkamy
-Okey... Zadzwonię!-wypowiedziała i znikneła za drzwiami.
Po wyjściu Lu i Fede poszłam do kuchni wchodząc do niej oparałam się o blat stołu i obserwaowałam Leeona od tyłu przygryzłam dolną wargę widząc jakie wykonywał ruchy.
NIE!! VIOLKA STOP!! jak ty się zachowujesz!
-Jestem gdzieś brudny czy co?-zapytał ze śmiechem odwracając się do mnie.
-Nieee, nie-otrząsnełam się z rozmyśleń.
-W takim razie co powiesz na wieczur filmowy?-zaśmiał się zabawnie poruszając brwiami.
-No nie wiem...-zastaniwiałam się.
-No wieś! Będzie fajnie, pooglądamy jakiś horror ty się będziesz bała i przytulisz do mnie-zakończył swój monolog.
-Tsa, w twoich snach-odparłam ironicznie.
-Dobra chodź już-pociągnełam go za rękę w stronę salonu.
Cały wieczur minoł spokojnie, oglądaliśmy horrory ale ja nie okazywałam słabości, ale niektóre momęty były naprawdę straszne.
Nawt nie wiem kiedy zasnełam, powoli zjechałam głową na ramię Leona i zasnełam...


Hey kochani!
Dzisiaj przychodze do was z dwójeczką
Tak naprawdę nie podoba mi się ten rozdział nie wiem czego
Ale dobrze
Przepraszam za orty
Do jutra;*

Buziaczki;*
Tila




6 komentarzy:

  1. Oooo Leonetta ogląda razem filmy 😀 jakie słodziaki.
    Zajebisty.

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie się bała. Taa@. Już to widzę. Leon to zrobił specjalnie. Bot chciał aby się do niego przytulała. Rozdział Zajebisty. Czekam na next. Kocham Viola❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne
    Cudowne
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka ;D
    Rozdział cudny *-*
    Oglądali razem filmy, hihi
    Plan Leosia z przytulaniem trochę nie wypalił XD
    A szkoda :p
    No ale usnęła na nim ;'3
    Jak słodziutko ^^
    Pisz szybciutko next ;*
    Kocham <33
    Buziaki ;**
    <33

    OdpowiedzUsuń
  5. I tu też się pojawiła -.-
    Dzięki Dominika xD

    OdpowiedzUsuń