poniedziałek, 30 maja 2016

Rozdział 3

"Nie tykaj"

★--------------------------------------------------------------------------------------★
Obudziłam się przez jakiś dźwięk wtulona w Leona.
Zaraz,zaraz w LEONA?! Co  ja do cholery jasnej tu robię?!
Aaa... Już wszystko jasne pewnie wczoraj zaspałam przy nasej nocy z horrorami.
Powoli wygramoliłam się z jego uścisku i zobaczyłam naszą ukochaną parę.
-Hej-powiedziałam bardzo cicho z lekkim uśmiechem i jeszcze zaspanym głosem, ale gdy zobaczyłam ich miny odrazu śmiech zszedł z mojej twarzy.
-Coś się stało?-zapytałam wstając na ruwne nogi.
-To ty mi powiec co się stało?-wskazał palcem na mnie i szatyna.
-Właśnie Vilu-dodała Lu powtarzając reakcję  jej chłopaka.
Cicho się zaśmiałam na ich reakcję.
-Co cię tak śmieszy?-zapytał już zdenerwowany na co ja wybuchłam jeszcze głośniejszym śmiechem.
-Nic się nie stało poprostu zaspałamrazem z Leonem przy oglądaniu filmu i tak jakoś wyszło-odparłam już trochę opanowywując śmiech.
-Ok dajmy że ci wierze-udał obrażonego.
-Okey to ja ide się ogarnoć-jeszcze ram spojrzałam na nich i Leona i po chwili znajdowałam się już w łazięce.
Zrobiłam lekki makijaż i ubrałam na siebie białą przewiewną sukienkę i złoty pasek a do tego jeszcze baleriny.
Wolnym krokiem kierowałam się w stronę kuchni przechodząc przez salon spojrzałam na kanapę już go tam nie było, nie zwalniając tępa t
dalej kierowałam się w stronę kuchni.
Gdy doszłam do swojego celu otworzyłam lodówkę w celu zrobienia sobie śniadanie.
Wyjełam z lodówki nuttele i posmarowałam sobie 2 kromki.
Następnie siadłam do stołu i zaczełam się zajadać.
Do kuchni nagle wszedł Leon, podszedł do mnie i chciał zabrać moją kanapkę z talerza.
O NIE !Lekko klepłam go w rękę.
-Ał!-sykną.
-Nie tykaj-pogroziłam mu palcem na  co on się zaśmiał.
-Dlacego-udał małego dzieciaka.
-Bo tego!
...

★--------------------------------------------------------------------------------------★


Hey Hey!
Witam was kochani!
Macie tutaj 3 rozdział!
Mam nadzieje że podoba się wam
Sory za błędy
Do jutra;*


Buziam;*
Tila




7 komentarzy:

  1. Cudowny❤
    Skończyłam czytać drugi a już jest trzeci
    Czy się podoba?Podoba to mało powiedziane...
    Po prostu kocham to opowiadanie💕
    Czekam na next
    Buziaczek dla ciebie kochana💋
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest meeego *-*
    Masz talent :)
    Dziękuję, że wpadłaś do mnie i się zareklamowałaś, bo bym pewnie sama tu nie weszła iż jestem meega leniem xD
    Czekam niecierpliwie na next :3
    Kochan
    Całuje
    Pozdrawiam ;*
    Natalka ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko. Ale Fede jest za bardzo opiekuńczy. Ja nawet bie chcę wiedzieć co im przyszło do głowy. Czekam na next. Viola.

    OdpowiedzUsuń