piątek, 27 maja 2016

Prolog+Info

Tak jak pewnie widzicie postanowiłam zakończyćtamto opowiadanie i zacząć nowe.
Dlaczego?
Dlatego że to opowiadanie nie miało sensu, wszystko działo się za szybko, wiecie o co chodzi.
Oto prolog:

Violetta
Soję i patrzę się na ludzi z walizkami takimi jak ja,
rozglądam się i szulam wzrokiem mojego brata Federico.
Po chwili odnajduję wzrokiem w tłumie grzyweczkę Fede.
Od razu rzucam się w tamtą stronę, gdy docieram do Fede na jego twarzy maluje się uśmiech.
Rzucam się mu na szyję i mocno  przytulam.
-Siostra bo mnie udusisz-zaśmiał się Fede a razem z nim ja.
-Dobra, chodź już trzeba cię zapoznać z domem.
Tak wyjechałam z Madrytu  tak postanowiłam rodzice chcieli mnie zatrzymać ale to nic nie dało.
Skończyłam 18 lat więc nie mają nic do gadania, a pozatym Federico 3 lata temu wyjechał też do Buenos Aires.
Rodzice kupili Fede wille w BA, Federico mieszka tam z jakimś kolegom.
A oto twój pokój.
Moje oczy momentalnie się powiększyły.
Zobaczyłam różowy pokój z różnymi wzorami ta ścianie.
Może to jest pokój dla 8-latki ale ja kocham ten kolor.
-Rozpakuj się i zejdź na duł, zaraz przyjdzie Leon chcę cię z nim poznać-póściłdo mnie oczkoi wyszedł.
Po rozpakowaniu się zeszłm na duł, byłam ubrana w błękitną sukienkę i buty na koturnie.
Zeszłam  ze schodów podążyłam w stronę kuchni, w której siedział przy balcie kuchennym zapewnie z Leonem.
Podeszłam nieśmiało do nich i stanełam przy Fede.
Odwróciłam się w stronę chłoopaka i oniemiałam, rozpłynełam się w jego szmaragdach.



7 komentarzy:

  1. Smutam, ale jest nowe.
    Cudowny.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog *-*
    Zdziwiłam się, że kończysz tamtego opka, ale super, że zaczynasz pisać coś nowego ;'3
    Już nie mogę się doczekać jedyneczki ;**
    Kocham <3
    Buziaki ;**
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tamto opowiadanie zakończyłaś 😢
    Prolog jest ciekawy i bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że to opowiadanie zakończysz.
    Pozdrawiam Patty;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny prolog❤
    Koniec tamtej historii i początek nowej...
    Smutno ale będzie nowe opowiadanie i Diana będzie happy;)
    Czekam na rozdział;*
    Buziaczki😘😘😘
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Oj te szmaragdy Leona. Czarują każdą laskę. Idę czytać dalej. Buziaki Viola.

    OdpowiedzUsuń