niedziela, 22 maja 2016

Rozdział 14

"Angie"

Violetta
(...)
Zobaczyłam że tej kobiecie poleciały łzy.
-Co się stało skarbie?-zapytał Leon podchodząc do mnie od tyłu i obejmując w biodrach.
-W czym mogę pani pomóc?-zapytałam po raz kolejny.
-Nie... jaaa jestemm twoją ciocią...-odparła a mnie zatkało, pojedyńcze łzy zaczeły spływać po moich policzkach, widząc to Leon mocno mnie przytulił.
-Niech pani wejdzie-zaproponował mój chłopak.
-Alee... jak pani może być moją ciocią?-mówiłam łkając.
-Jestem siostrą twojego ojca.
-Niech pani wyjdzie, muszę to przemyśleć
-Dobrze ale jak już bęziesz chciała porozmawiać-podała mi kartkę z numerem i chba  jej imieniem Angie, po czym wyszła..
-Wiesz że ta rozmowa cię nie ominie-lekko musną moje usta.
-Wiem ale nie rozmawiajmy o tym teraz?-zapytałam siadając na kanapie.
-Ok-dosiadł się do mnie.
-Kocham cię bardzo,bardzo,bardzo-nagle pocałował mnie, ale ja nie oddałam pocałunku, on lekko zdziwiony odsunął się troszeczkę.
-Ja też cię bardzo,bardzo,bardzo kocham-dodałam po czym wpiłam się w jego jak chmurka usta.
Zaczeliśmy się zachłannie całować,Leon położył nas na kanapie i z pacałunkami zszedł na moją szyję,robił mi bardzo widoczne malinki.
-Teraz wszyscy panowie będą wiedzieć że tak księżniczka należy do kogoś-odparł i znów zachłannie wpił się w moje usta.
Jego ręcę zjechały pod moją koszulkę.
-Lee..onn-mówiłam po między pacałunkami.
-Słucham-oderwał się.
-Ja jeszcze...nie ten, no wiesz...-odpowiedziałam zawstydzona.
-Jak chcesz to jeszcze poczekamy-mówił i głaskał mnie po moim czerwonym policzku.
-Naprawdę zrobisz to dla mnie?
-Oczywiście
-Ale to możemy robić-przybliżyłam się.
-Co-zapytał zdziwiony.
-To-usiadłam na nim okrakiem, swoje dłonie wsadziłam w jego idealne włosy   i zaczełam namiętnie całować, namiętnie całować, oddawał mój każdy pocałunek wręcz je pogłębiał.
-Zostaniesz dzisiaj u mnie na noc?-zapytałam słodkim głosikiem.
-Dla mojej księżniczki wszystko-uśmiechną się.
Wyszliśmy  po schodach na góre i skierowaliśy się do mojego pokoju.
Położyliśmy się na łóżku i w swoich obięciach zasneliśmy...

Witam was w tą wieczorną niedzielę, albo sama nie wiem bo za 3 minuty poniedziałek.
Rodział 14, pojawia się Angie siostra Germana.
Do jutra

Buziaczki;*
Tila








4 komentarze:

  1. Heeejka! :D
    Super rozdział! *-*
    Angie siostrą Germana?
    O kurde, ciekawe! :))
    Viola i Leoś prawie ten-teges :'3
    Ale słodziutko ^^
    Czekam na next!
    Kocham <3
    Buziaki :**
    <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski.
    Angie? Siostra Germana? Dlaczego V nic o niej nie wiedziała? Okłamał ją? 😮
    Prawie doszło do zbliżenia, ale V nie jest gotowa. Leon taki kochany i poczeka.

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny❤
    Angie jest siostrą Germana?
    Leonetta taka kochana💕
    Już prawie a jednak Leoś sobie poczeka😍
    Jednym słowem przepięknie z wielkim ❤
    Czekam na next
    Buziaczek😘
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu. Jaki on jest wyrozumiały. Rozdział cudowny.
    Całuje

    OdpowiedzUsuń